torsdag 8. juni 2017

Du er best og et farvel fra meg

Hei! I dag er det en litt vemodig dag ettersom dette er mitt siste bidrag som DT for North Star Design. Jeg har vært DT her i over 4,5 år og nå er tiden moden for å gå nye veier.

Utfordringen hos NSD denne måneden er kort til gutt eller mann. Her har jeg laget et kort med mange detaljer. Jeg har brukt tre ulike stempler fra North Star Design på forsiden og to inni.

Jeg har brukt ulike ark fra Papirdesign, mann er mann-serien. Stemplene fra North Star Design er disse: GratulererDu er best og Hurra for deg. Motivet er fra klippearket "røffe biler". Chipboard fra SnipArt og charms fra Korthobby.

Med flere lag og limputer her og der, blir det litt høyde på kortet. Limputer under tekstene, bildet er satt på tykk tape.

Innsider med disse to tekstene. Den til venstre har vært min store favoritt gjennom tidene. Dette er den store utgaven, den lille har jeg brukt desidert mest. Teksten til høyre er denne


Da håper jeg dere tar dere tid til å bli med på utfordringen denne måneden!

Tusen takk for meg, det har vært en spennende og lærerik periode som medlem av dette designteamet. Ønsker alle en riktig god sommer! :-)


Ingen kommentarer: