fredag 12. august 2016

Shaker card med bryllupstema

Hei alle sammen! Først vil jeg minne om sommerutfordringen vår, du har helt til 31. august på å legge inn bidrag! Håper vi ser mange fine sommerprosjekter :-)

I dag vil jeg vise dere et litt annerledes bryllupskort. Hadde lys til å lage et shaker-card, og da jeg hadde bryllupskort i bestilling, ville jeg prøve det her. Fikk også prøvd en ny die fra Marianne Design, man kan vel aldri få nok dies?? ;-) Vær forberedt på mange bilder! :-D

 Jeg har brukt de herlig arkene til Maja Design - Vintage Romance. Disse har jeg brukt mye av i sommer! Trodde jeg egentlig kjøpte rikelig med ark, men de har jammen meg fått bein å gå på... :-) Det er jo veldig moro å få bestillinger på kort, og sommeren er jo høytid for bryllup :-)

Stempelet er embosset med fint svart pulver fra Ranger. Plasten foran er rett og slett emballasje fra dies, det gjelder å ikke kaste noe! :-) 

 Blomster er for det meste fra North Star Design. Elsker de små kamilleblomstene! Har valgt å ikke bruke så mange roser, og bare små slik at hjertet kommer tydelig frem. 

"Til brudeparet" er fra denne stempelplaten. Har klippet opp ulike mønsterark til små bannere her og der, disse er også rufset opp litt.

Kortet oppslått. Inni kortet har jeg brukt en favoritt: "det er 10 bokstaver..", denne synes jeg er sååå fin til bryllup! "Tro, håp og kjærlighet" er fra samme stempelplate som over. 

Inni et kort bør det også være litt skriveplass. Øverst er dette stempelet og jeg har brukt det doble hjertet stemplet svakt med Distress Pumice Stone.

"Hr & fru" øverst. Dette synes bare når man åpner kortet helt.

På undersiden satte jeg på store perler i hvert hjørne og denne fine teksten.  

Enda flere bilder og info finnes i bloggen min :-) Ha en strålende dag! :-)

Ingen kommentarer: