torsdag 28. januar 2016

Et maritimt herrekort

Ikke glem å delta i utfordringen vår ALT ER LOV! Premien er et gavekort på 200,- som kan brukes i nettbutikken og fristen er 31.01 kl. 23.55.

Her er et herrekort med maritimt tema som jeg laget til skisseutfordringen i oktobernummeret av Ett trykk.


På dette kortet har jeg brukt stempler fra hashtagsplaten "Leve livet" og den lille kompassrosen


Bildet er limt på kortbasen (den grå kartongen) så har jeg stanset hull i de to arkene som ligger oppå og de er festet med skumputer, for å få dybde. Gluggen er laget ved at jeg har stanset ut flere sirkler i kartong og limt de oppå hverandre slik at de ble tykkere, så har jeg svertet kanten med Versamark embossingpute og strødd Liquid platinum embossingpulver, som er smeltet med varmepistol.


Ingen kommentarer: