søndag 20. desember 2015

Nå tennes tusen julelys

På Stempelscrapmessa i september satt jeg ved demobordet til NSD og lagde denne lille fyrstikkesken. Eller, fyrstikkesken var jo ferdiglaget, men jeg har dekket den med papir og stempler! Trekantet fyrstikkeskeJeg dekket selve esken med en kraftfarget kartong og et mønsterark Kari hadde som faktisk er fra From the Heart II-kolleksjonen til Pion Design. Så lenge det er rødrutete ser det julete ut likevel syns jeg. Teksten er et stempel som egentlig går over én linje, men jeg er jo litt glad i stempelmassakre, så for å få plass til motivet av stearinlyset ved siden av klippet jeg teksten i to og stemplet.
Trekantet fyrstikkeske baksidePå baksiden generasjonsstemplet jeg stearinlyset i liten utgave og en herlig tekst Jan Tore har diktet oppå/ved siden av og satte hele panelet på 3D-puter.

Ingen kommentarer: