lørdag 26. desember 2015

Julekort til Ett Trykks julehilsen

Da håper jeg alle har hatt en kjempefin jul så langt, og at roen nå har senket seg litt. Det er jo ofte litt travelt med jul, men man må ikke glemme å kose seg. Så da er det kanskje rom for litt papirhobby?!?! Vi har nemlig plass til mange flere bidrag i Juleutfordringen som pågår nå :-)

Det kan også lønne seg å følge med i Nettbutikken, det er nemlig en nisse som deler ut masse premier for tiden ;-)

Her kommer litt inspirasjon fra meg. Dette kortet laget jeg til Ett Trykks Julehilsen og er mitt blå bidrag i bladet.


 På forsiden har jeg brukt følgende stempler:
Småtekster, jul, word window
Snøfnugg er, liten
God jul og godt nytt år, dråpe
La vinterens gleder
Poststempel, nordpolen




På innsiden har jeg brukt Julehilsen med ønske om og Strikkemønster som er embosset med klart embossingpulver.


Ingen kommentarer: