torsdag 3. desember 2015

En pappeske kan være så mangt

Har dere fått med dere muligheten for å vinne en Appel Watch?!?! Alle som bestiller noe i nettbutikken  innen 21.12 er med i trekningen av klokken og to gavekort på 500,-. Så da er det bare løp og kjøp :-)

Jeg har dekorert en pappeske for å kunne ha en liten julegave oppi den. Esken er ca 4"x4".


Konglene er rett og slett hentet fra naturen. De har fått et lag med matte medium og distress glitter.



På undersiden av tagen har jeg stemplet Ønsket er gammelt.


På innsiden har jeg brukt den nydelige teksten Oppe på himmelen


Og på alle sidene på utsiden har jeg brukt tekster fra Juletekster 09 som er en stempelplate med mange kjempefine juletekster. De er embosset med et embossingpulver som gjør at det ser slitt ut, for å matche stilen på esken forøvrig. Så det er ikke stemplet eller trykket som er dårlig, dette er gjort bevisst ;-)



Da ønsker jeg dere en kjempefin førjulstid :-) 

Ingen kommentarer: