onsdag 14. oktober 2015

Nissefar i pipa

Dette kortet er laget med denne herlige nissen som titter ned i pipa. Det er to stempler, denne og nissen på vei ned i pipa. Det andre har jeg plassert på baksiden, da jeg syntes det passet fint der :-) Stemplene er fargelagt av DT Elin, og siden jeg ikke er like glad i å fargelegge, donerte hun disse to til meg. Hurra! :-)

Stempelet heter julenissen sjekker pipa og er ganske så nytt. Ble sluppet på Stempelscrapmessa. Her har jeg hatt på litt snø med snøpenn her og der. Mønsterpapir er fra Maja Design og Papirdesign og er hentet fra restebunken min. Hashtag-stemplene er fra Kreativ Lek-plata. 

Jeg har limt de ulike panelene med foam-tape. Da blir det litt 3D-effekt i kortet på en enkel måte.

Motivet er fargelagt med Copics. Her ser man også snøen rundt og på pipa litt bedre. 

På innsidene har jeg brukt flere stempler: Snøen daler stille ned (denne finnes i en vertikal gotisk versjon også), poststempel Nordpolen, liten og juletrær, mini (disse finnes i tre ulike størrelser, så man kan lage en hel skog om man vil). 


Julenissen på vei ned pipa er perfekt å sette på baksiden av kortet sammen med det andre på forsiden. Ellers kan man jo bruke de på ulike kort. Jeg syntes det var litt morsomt å ha de både foran og bak. :-)




Ingen kommentarer: