lørdag 12. september 2015

Wishy washi

I forrige nummer av Ett Trykk var en av artiklene om fokus på washitape. Det har ikke jeg mengder av, så jeg var litt kreativ og lagde min egen. Jeg skar tissue wrap i strimler på 1/2" og airbrushet strimlene med forskjellige Copics-farger. Jeg kjørte det hele gjennom min kjære blå Xyron klistremerkemaskin, og vips så hadde jeg selvlaget washi. Teipen surret jeg rundt en kartongbit i regnbuerekkefølge.
Jeg stanset ut et stort banner med en die og stanset ut ordet "hurra" med Parker-alfabetet til Memorybox. Jeg har maskert bort mesteparten av det vertikale Hurra for deg-stempelet og stemplet resten av teksten i stempelet med Memento Espresso Truffle. 
Ved å maskere og klippe i stemplene får jeg mange flere bruksmuligheter. Her skulle jeg jo bare bruke for deg, så det var enkelt å maskere bort resten. 


Jeg surret Aqua divine twine rundt banneret, satte hele banneret på 3D-puter og limte på noen duggdråper.  Enkelt og fargerikt kort

Ingen kommentarer: