mandag 17. august 2015

Småkort av restepapir, del 1: brunt

Har dere levert bidrag til ALT ER LOV-utfordringen vår? Det er fortsatt masse tid igjen til å levere bidrag og være med i trekningen av et gavekort på 200,- til bruk i nettbutikken.

I dag har jeg restekort som inspirasjon til dere ;-) Ble selv inspirert av Heidi og Elin som har laget og vist oss en haug av disse småkortene.

I helgen var jeg på et mini-scrappetreff og for en gangs skyld tok jeg med med en god del av restepapirene mine. Jeg bestemte meg for å lage 10x10-kort (4"x4"). Det ble til slutt 5 stk i brunt (og restebunken minsket ikke så veldig....)


Alle kortene er pyntet på innsiden også (for å få brukt mest mulig av restebunken)


På dette kortet har jeg brukt Hele dagen er din og Gratulerer med dagen med mye godt  



På dette kortet brukte jeg sjokolade-tekster pga. muffinsene på Maja-arket: Det åttende underverk og Med ønske om å, sjokolade! 



På dette kortet måtte jeg bruke to forskjellig stempleputer og jeg ble ikke  fornøyd med resultatet, men men. Jeg brukte Archival på innsiden i håp om at de glossy partiene ikke skulle ødelegge trykket, uten at det ser ut til at det fungerte særlig bra....

Alle stemplene på dette kortet kommer fra en gratulasjons-plate, som jeg ikke klarte å finne i nettbutikken akkurat nå....



Hva vil vi mere finnes i to størrelser, her har jeg brukt den lille.  Ønsker deg en super dag, er bare superkult!



Gratulerer med lappen er et nytt stempel som nå er på plass i nettbutikken. Gjør alltid det rette er jo en kjempemorsom tekst, som jeg syntes passet godt på dette kortet :-) 



Da gjenstår det bare for meg å ønske dere en superduper dag!

Ingen kommentarer: