søndag 23. august 2015

Jul, jul, strålende jul

August - julekort på bestilling front skrått PSPå fredag var det reneste julaften hos meg. FedEx kom på døren med de nye arkene til Pion, og litt senere på dagen kom Kari innom med rykende ferske stempler. Jeg fikk bestilling med en gang på et julekort med et spesifikt bilde fra et av de nye arkene til Pion, så i går, før det ble for varmt på scrapperommet, koste jeg meg med julekortmekking.
August - julekort bestilling frontHovedmotivet kommer fra Christmas Blessings-arket fra Grandma's Attic-serien, arket er nytt! Ellers har jeg brukt et sammensurium av ark fra tidligere kolleksjoner, her er både Silent Night, Wintertime in Swedish Lapland og Väntan på Tomten II representert. Jeg har stukket noen biter med osteklut under motivet og malt litt her og der med snow paint, som jeg har strødd rock candy distressglitter over. Jeg har pyntet med noen stjerner av bark og brukte Aspen Snowflake-punchen min til å lage de små snøfnuggene jeg har limt på. De har fått perler fra Kaisercraft i midten.
August - julekort på bestilling innsiderSiden mottakeren av kortet er veldig glad i engler har jeg brukt Angels choir i 6x6" som jeg har kuttet litt i begge retninger for å få frem det lyseblå arket med snøfnugg bak. Ønsker at himmelens snøfnugg er stemplet med Memento Espresso Truffle, som er min "go to"-farge av stempelputer! Den andre innsiden har god plass til å skrive en koselig julehilsen.
August - julekort på bestilling baksideBaksiden har også en god blanding av stjerner, snøfnugg, osteklut og snow paint med distressglitter. På tagen har jeg stemplet et av stemplene fra Gode gamle juletekster-platen. Det er en stempelplate jeg har brukt kjempemye, og jeg kommer stadig tilbake til den.
August - julekort på bestilling bakside skråttEt lite ekstrabilde av baksiden som viser litt av 3D-effekten av lag på lag med papir, osteklut og stjerner.

Har du begynt på julekortene ennå? Eller syns du det er for tidlig? 

Ingen kommentarer: