torsdag 23. juli 2015

Kondolanse

Jeg håper dere er med på sommerutfordringen vår. Selv om det er ferietid og kanskje fint vær ute, kan det jo være godt å sette seg litt med papirhobbyen innimellom. Den pågående utfordringen vår er ALT ER LOV (med min. et stempel fra North Star Design). Og til den utfordringen passer jo alle kreasjoner, så det er bare å bli med. Har du ikke blogg kan du sende inn bidrag på nss.bidrag@gmail.com.

Av og til må man lage kort som ikke er så kjekke å lage fordi de er til en trist anledning. På en måte er kondolansekort veldig vanskelige å lage pga alle følelsene rundt, samtidig som det føles godt å lage noe til noen som har det tungt, og på den måten vise sin medfølelse.


Dette kortet laget jeg til min svigermormor som mistet sin mann i høst.


Jeg har brukt resist-teknikk på løvetannstemplene. Dette vil si at jeg stemplet motivet på hvit glatt kartong og embosset med klart embossingpulver, så svertet jeg med distress ink Black Soot.


Alle stemplene inkl løvetannstemplet på dette kortet er hentet fra denne kondolanse-platen
Løvetannstemplet finnes også som singel, men det er ikke kommet i nettbutikken enda. 





Ingen kommentarer: