onsdag 15. juli 2015

Et sommerlig kort

I dag kommer det et kort som gir skikkelig sommerfølelse! Passer godt til sommerutfordringen vår nå som du kan finne her. Alt er lov, så det er bare å slenge seg med :-)

Her er et kort jeg har laget som passer til sol og sommer! Selv om det ikke helt det beste været ute nå, er det jo lov å drømme litt.... :-)

Mønsterark er fra FabScraps (husker ikke navnet på det) Dette stempelet er et nytt fra North Star Design og er ikke i nettbutikken enda, men kommer nok snart! Løvetann er jo virkelig en sommerblomst :-) Fikk skikkelig sommerfølelse av dette, så det ble et kort med gul (!!!) base. Sjelden jeg bruker gult, synes det er en litt vanskelig farge å bruke, men måtte bare her. 

Alle kanter er svertet med Distress Walnut Stain. Alle blomster og båndet er også fra North Star Design, sommerfuglen er fra Storyteller og hjertecharmsen er fra Korthobby.


Motiveter enkelt farget med Distress. Har bare svertet med en svamp på gresset og himmelen. "Sola" er laget ved å stanse ut en 1" sirkel å legge denne på før jeg laget himmelen. Etterpå har jeg bare svertet med gult (og ikke så nøye heller slik at sola virker mer realistisk). Litt rosa på enkelte blomster også. Har brukt Glossy Accent på noen detaljer slik at det blir mer liv i bildet.

Motivet er satt på limputer slik at kortet ikke skal være så flatt. Det er også et par av hashtag-stemplene (på endene, slik at de ligger flatt). 

 Nærbilde av sola. Jeg syntes ikke det var så farlig å ikke være nøye da jeg svertet denne gul. Gjorde ikke noe at det ikke ble så skarpe kanter. 

På innsiden har jeg stemplet svakt med en del av samme stempel og denne teksten. Den synes jeg er fin, og en god leveregel er det også :-)

Andre innside med skriveplass og en liten hashtag. 



Ingen kommentarer: