lørdag 18. juli 2015

Enda en eksplosjonsboks til bryllup

Først vil jeg minne om sommerutfordringen vår der ALT ER LOV (med min. et stempel fra North Star Design). Denne utfordringen varer helt til 31.08, så det er bare å produsere :-) Og husk at dersom du ikke har blogg, kan bidrag sendes på mail nss.bidrag@gmail.com.

Når jeg får bestilling på bryllupskort ønsker bestiller ofte eksplosjonsboks. Så det har blitt noen bokser i det siste, siden vi er midt i bryllupsesongen.

Her er den nyeste jeg laget


Denne gangen valgte jeg å lage en med vinduer. På "forsiden" brukte jeg det nydelige To hjerter som møtes-stemplet


På "baksiden" har jeg brukt Det er 10 bokstaver-stemplet.


På lokket har jeg stemplet Til de nygifte og de rosa blomstene finner du her


Tekstene på innsiden er to tekster fra Vi ønsker deg/dere-platen.



Da ønsker jeg dere fortsatt god sommer




Ingen kommentarer: