onsdag 29. juli 2015

Du er best

Minner igjen om sommerutfordringen vår der ALT ER LOV (med min. et stempel fra North Star Design). Har du ikke blogg, kan du sende oss bidraget ditt på mail nss.bidrag@gmail.com. OG du kan delta med så mange bidrag du vil.

Her er et kort jeg laget på DT-treffet med gjengen fra North Star Design 1.mai-helgen. Jeg henger litt etter med bloggingen.... :-) 


Alle stemplene embosset med brunt embossingpulver fra Inkido. Arkene fra denne blokken fra Autentique. Blomstene finner du her,  de brune er farget med Copics for å få de i riktig farge. 

Du er best er et morsomt stempel som passer til mange anledninger. Hele dagen er din er et kjempefint stempel som jeg bruker ofte.


Diesene jeg har brukt er fra Spellbinders og Memory Box. På innsiden er det en lomme for ev. penger eller gavekort bak det nederste panelet på venstre side.

En klem er den perfekte gave er jo også en morsom tekst.


Håper dere blir med å scrapper med oss i sommer



Ingen kommentarer: