lørdag 9. mai 2015

Til konfirmanten


Jeg har laget et kort på bestilling til en jente som konfirmeres i dag. Jeg fikk beskjed om at konfirmanten likte lyseblått, rosa og lilla, og bortsett fra det lyseblå har jeg prøv å innfri. 

Jeg valgte å lage et tryllekort denne gangen, og bortsett fra den rosa kartongen har jeg brukt kun resteark på hele kortet. Det føles veldig bra når restehaugen minker!! Jeg har brukt motivet Malin, stemplet med Memento Espresso Truffle og fargelagt med Copics. Jeg har kantstemplet Poststempelstriper og Kosekroken-stempelet med Memento Sweet Plum for at hovedpanelet ikke skulle bli så tomt rundt selve motivet. 

På innsiden lagde jeg en enkel pengelomme som jeg stemplet et konfirmantstempel på. Det store rosa panelet bak seddelen fungerer som skrivefelt til personlig hilsen til konfirmanten. 

God helg! 



Ingen kommentarer: