torsdag 14. mai 2015

Steampunk heels

Håper dere er med på konfirmasjonsutfordringen vår. Dette er ikke akkurat konfirmasjons-relatert, men det kunne vært det dersom jeg hadde brukt denne teksten inni istedet og droppet 40.



En av mine veninner fyller 40 år denne måneden, og hun er ei skikkelig rocka og kul dame, så da måtte det jo bli steampunk stilletthæler til henne i anledning den store dagen. Hun ønsker seg penger, så denne skoen er bare en del av presangen :-)

Stemplet jeg har brukt inni skone finner du her.


Denne skoen er dekorert med metalltape fra Biltema, svart akrylmaling og en haug med metallpynt fra Tim Holtz.

Til min venninne-stemplet er på en av A6-platene, men er for tiden utsolgt.




Du er så kul-stemplet er helt nytt, og ikke kommet i nettbutikken enda, men det kommer nok snart. 


Slik så den ut før jeg gikk amok:





Ingen kommentarer: