søndag 21. desember 2014

Vinner av luke 21

Dagens luke var nok litt vanskelig, og jeg må innrømme at jeg ble litt usikker selv på hvor mange nisser/nisseluer det egentlig er...

Under julemotiver
Hr. og Fru Julenisse
Nisse ved skrivebordet
Nisseslede med Swirl
Julenisse med slede over skogen
Glad nisse (ansikt)
Nisse med glimt i øyet
Nisse med pipe
Nissen i Pipa
Julenisse med gavesekk
Fylling av nissesekken
Jente på aketur
Julenissesleden, vintage


Tilbudshjørnet
Rockin´Santa
Kristian
Christy
Hetty
Vixen
Nissens hjelper
Lillebroren
Candy, montert stempe
Edle´s sangglade juleengel

Dyr
Pingvin

(Ja jeg tror på nissen, er et tekststempel, selv om bildet i nettbutikken kan være litt misvisende)

Jeg kommer derfor fram til 22 (selv om jeg i går kom til 19...) Siden definisjonen av nisselue er litt vanskelig, har jeg valgt å godta dere som har svart 19 eller over, da det uten tvil er 19 med nisselue (men jeg kan desverre ikke godta så mange som 79...)

Mr. Random har trukket en vinner







Og dagens heldige vinner er:






Hilde R. Johansen





Gratulerer så masse!!! 



Premien er enten et gavekort på 100,- som sendes ut når vår kjære sjef Kari er tilbake fra sydligere strøk, i slutten av januar, eller en forundringspakke med ca. samme verdi.

Ta kontakt på mail nssbidrag@gmail.com for å gi beskjed hvilke av premiene du ønsker, og dersom du velger forundringspakken, skriv adressen din i mailen slik at vi kan få sendt den til deg.

Ingen kommentarer: