søndag 15. juni 2014

Til konfirmanten

Rundt juletider fikk jeg bestilling fra tanten min på to konfirmasjonskort. Dette er det første. Det eneste ønsket min tante hadde var at det skulle være lilla. 
Motivet mitt har jeg fargelagt med Copics på X-Press It blending card stanset ut med en sirkeldie fra Lifestyle Crafts og satt på en scallopsirkel stanset ut med en annen die fra Lifestyle Crafts og satt det hele på 3D-puter på kortet. Rundt motivet har jeg satt blomster i matchende farger. 
Innsidene har mer av de fantastiske papirene fra Papirdesign og et konfirmantstempel på venstresiden, i tillegg til et postkortstempel. Høyresiden har masse plass til personlig hilsen.
Jeg har også satt på noen lilla dotter på den ene innsiden. De er også fra Papirdesign. Jeg er veldig glad i å bruke enamel dots på enkle prosjekter med sterke farger, men disse er ikke så skarpe i fargene som enamel dots, så de passer mye bedre til typisk norske prosjekter enn amerikanske enamel dots. Et par små sommerfugler fra Wycinanka har også fått plass.

Ingen kommentarer: