fredag 11. april 2014

Nyeste tilskudd i designteamet


Hei. Jeg heter Kristina, er 76 modell og bor i Stavanger. En emigrert nordlending som har bodd "sørpå" siden 1998. Jeg er utdannet sosionom og jobber for tiden i Kriminalomsorgen. 

Kortlaging startet jeg med i 2008, da en kollega tok meg med på et julekort-kurs hos Scrappejungelen i Stavanger. I starten laget jeg for det meste bare julekort, før interessen tok helt av i 2012, da jeg kjøpte min første BigShot.Jeg kan ikke helt si at jeg har en spesiell stil, men jeg elsker å lage vintage/shabby chic-kort og maskuline kort, så det er vel en del motsetninger bare der... :-) Ta gjerne en titt i bloggen min som du finner her.

Da jeg ble spurt om å være en del av designteamet til North Star Stamps ble jeg veldig overrasket og kjempeglad, for jeg elsker stemplene fra NSS, spesielt alle de fine tekststemplene. Jeg gleder meg stort til å ta fatt på denne ærefulle oppgaven og håper at jeg kan være en god ambassadør for North Star Stamps!

Her er noen av mine NSS-kreasjoner:








Ha en strålende helg!

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Gratulerer som DT. Morsomt og lese litt om deg, og gleder meg til og se hva du lager i fremtiden :-)