søndag 8. desember 2013

Posekort med restepapir

Hei alle sammen! Nå er det sikkert mange som begynner å bli ferdige med julekortene sine, men det er sikkert noen igjen. Jeg tenkte jeg ville vise fram et posekort jeg har laget hvor jeg bare har brukt restepapir. Jeg har myyye restepapir og denne haugen synes jeg bare vokser og vokser. Så må virkelig prøve å få brukt litt av dette.

  Her har jeg brukt motiv fra klippearket Jul 4 fra North Star Stamps. Alle kanter er rufset eg svertet med Distress Walnut Stain. Motivet har også fått litt glitterlim på.

 Bak på posen laget jeg en tag som stikker nedi bretten på posen. Teksten er fra denne stempelplaten.

 Tag'en inni er fra samme stempelplate som over.  Julepoststempelet finner du her

  Andre siden av tag'en med dette stempelet. 


Håper du finner litt inspirasjon til å bruke restepapir du også! Flere detaljer om kortet kan du lese i bloggen min her. Ønsker alle en super dag! :-)


Mvh Heidi 

Ingen kommentarer: