søndag 1. september 2013

Gjestedesigner og mere nyheter!

Hei alle sammen!

Jeg heter Stine og er så heldig å få være gjestedesigner her hos North Star Stamps. Gjett om jeg er glad!!!



Jeg er bor på Jømna, litt utenfor Elverum, og har holdt på med kortlaging siden 2009. Jeg elsker å fargelegge med Pro-/Flexmarker og Prismacolor. Stort sett alt jeg lager har et motiv som er fargelagt. Fra før er jeg DT hos bl.a. ProMarker Norge. Favoritten min blant tekststemplene er jo North Star Stamps, så det er ikke rart jeg er kjempeglad for å være gjestedesigner her!! Besøk meg gjerne her.

Idag vil jeg vise dere flotte Christy. Hun kommer for salg på StempelScrap 21. og 22.sept. 2013.

***


***

Stemplene er fra tidligere utgivelser hos North Star Stamps, og finnes i nettbutikken.

Mer informasjon om kortet finner du her.

Hilsen Stine

2 kommentarer:

Kreativelena sa...

Så koselig og lese litt om deg, og se det flotte kortet ditt. Likte godt at du ikke har brukt tradisjonelle farger.

T's Creations sa...

Fint kort i litt anderledes julefarger. :)