tirsdag 14. juni 2011

Blog Candy vinner trukket! :)

Etter å ha tittet innom bloggen i kveld så var jeg riktig overasket at det hadde blitt 92 deltagere! Og nesten av redsel for at det skulle bli ENNÅ flere så fortet jeg å skrive alle opp og bestemte meg for at JT skulle få trekke når han kom hjem fra jobb! :)
Vinneren av HELE pakken ble
Og siden det var sååå mange deltagere så valgte jeg ut 2 som jeg ville sende en trøstepresang til!
Listaa postet på Facebook!
Meretes kreative postet på bloggen sin!
Håper dere kan sende meg en mail på kasdal(a)online.no :)

Vil også takke alle som var med på denne blog candy'en, skulle ønske dere alle kunne vinne! Men jeg lover å ikke vente så lenge til neste gang! :)

Vi også minne om blog candy på http://www.stempelscrap.no som har trekning på fredag! Så det er fremdeles sjanse! :)

2 kommentarer:

Anneli sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!
Sommerklem fra Anneli :)

Lena sa...

Tusen, tusen takk!!
Hilsen lykkelig vinner!!! :)
Hurra!!!